
Krok 1
Zarejestruj się w systemie B2B na stronie b2b.fen.pl.
Kliknij „Rejestracja” i wpisz NIP swojej firmy. Kliknij w przycisk „Pobierz dane z GUS” w celu automatycznego uzupełnienia danych. Podaj swoje dane osobiste i wpisz wybrane przez siebie hasło, które zapamiętasz.
Pamiętaj by w polu „Uwagi” wpisać „Chcę dodać Unitek do swojej oferty”. Przyspieszy to proces akceptacji rejestracji!

Krok 2
Kontakt z Opiekunem Handlowym, podczas której ustalimy jaka metoda współpracy będzie dla Ciebie najlepsza. Na podstawie tej rozmowy dopasujemy najodpowiedniejsze dla Twojej działalności warunki np. rodzaj i częstotliwość dostaw produktów, rodzaj produktów itp.
Do każdego naszego Partnera Biznesowego podchodzimy indywidualnie a przypisany Opiekun Handlowy będzie dbać o Twoją firmę.

Krok 4
Sprawdzenie oferty, poszczególnych produktów, opakowań czy nie zostały uszkodzone w trakcie transportu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz skontaktować się ze swoim Opiekunem Handlowym w celu zgłoszenia wszelkich niezgodności.
Od tego momentu możesz cieszyć się ruchem w swoim sklepie i obserowować rosnącą sprzedaż 😉